Subject: RE: Vs: Neeme tee 3, Neeme, Jõelähtme vald
From: "Domus Kinnisvara" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Jaan Saia'" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 11:07:56 +0300

Tere

Edastan taotluse reklaamtahvli paigaldamiseks Neeme tee 3, Neeme külla, 
Jõelähtme vallas.

Heade soovidega

Leanika Bauman

Domus Kinnisvara

Büroojuht/personalispetsialist

    <tel:+3725623%207594> 5623 7594

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://domus.ee/?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_campaign=muujahinda>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/> 
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/> 
<https://www.tiktok.com/@domus_kinnisvara> 
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>

---------- Forwarded Message ----------
From: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tuesday, 17. June 2025 at 08:53
Subject: Vs: Neeme tee 3, Neeme, Jõelähtme vald
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere

Palun täitke juhindudes lisas olevast asukohavaliku nõuetest lisas olev 
taotlus, allkirjastage ja saatke tagasi loa väljastamiseks

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel.  <tel:+372%20565%2027%2080> +372 565 27 80

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. juuni 2025 13:08
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Neeme tee 3, Neeme, Jõelähtme vald

Tere,

Kirjutan Teile seoses sooviga paigaldada müügireklaam Neeme tee 3 
kinnistule. Antud kinnistul asuv elamu on hetkel müügis ning sooviksin 
asetada sinna nähtavasse kohta vastava müügiteate.

Vallast sain informatsiooni, et Neeme tee kuulub riigile. Seetõttu soovin 
täpsustada, kas oleks võimalik saada luba reklaami paigaldamiseks nimetatud 
kinnistule, arvestades, et see jääb riigimaantee äärde ja asub tee servast 
lähemal kui 10 meetrit.

Kas sellise loa taotlemine on antud juhul võimalik, ning milline oleks 
selleks vajalik täpne protseduur või kontaktisik?

Ootan Teie vastust ning olen vajadusel valmis esitama täiendavaid andmeid 
reklaami suuruse, sisu ja täpse asukoha kohta.

Lugupidamisega

Saamuel Oinus

Domus Kinnisvara

Nooremmaakler

     <tel:+3725297254> 5297254

    [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://domus.ee/?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_campaign=muujahinda>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/> 
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/> 
<https://www.tiktok.com/@domus_kinnisvara> 
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>